Tilin vahvistaminen

Miksi en saanut puhelinnumeron vahvistuskoodia?

Varmista, ettet sisällytä numeroon maatunnusta, sillä järjestelmä lisää sen puhelinnumeroon automaattisesti rekisteröintitietojesi perusteella (esim. +44 Isossa-Britanniassa). Menetelmällä ei voi myöskään vahvistaa prepaid-numeroita.
Ongelmatilanteissa voit pyytää lisäapua ottamalla meihin yhteyttä Lähetä sähköpostia -linkin kautta.

Lue lisää

Miksi en saanut vahvistuskirjettä?

Asuinmaastasi riippuen sinulla voi olla mahdollisuus pyytää osoitteen vahvistuskirjeen lähettämistä kaupankäyntitilisi postiosoitteeseen. Palvelu ei ole kuitenkaan käytettävissä joissakin maissa. Pyydä kirjettä kirjautumalla Plus500-alustaan, valitse "Valikko" → "Tili" → "Vahvista osoite" → "Lähetä minulle kirje". Jos et saa kirjettä kolmen viikon kuluessa, varmista, että tilisi tiedoissa oleva osoite on oikea, ja ota tarvittaessa yhteyttä tukipalveluun. Sinun on joka tapauksessa toimitettava meille osoitteesi vahvistava asiakirja (valokuva/skannaus asumiseen liittyvästä laskusta / tiliotteesta) sääntelyvelvollisuuksien mukaisesti.

Lue lisää

Mitä tilin vahvistaminen edellyttää?

Asiakkaiden tulee vahvistaa tilinsä asiakkaan tuntemisvelvollisuuteen liittyviä tunnistus- ja turvallisuustarkoituksia varten. Vahvistettavia tietoja voivat olla esimerkiksi nimi, syntymäaika, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja maksumenetelmä.
Katso lisätietoa UKK-kohdasta Tunnistusasiakirjojen toimittaminen.

Lue lisää

Miten vahvistan puhelinnumeroni?

Vahvista puhelinnumerosi siirtymällä Plus500-alustan päänäyttöön → valitse "Valikko" → "Tili" → "Vahvista käyttäjätilisi" → napsauta Puhelinnumerosi -kohdassa olevaa Vahvista-painiketta → anna puhelinnumerosi ilman maakoodia → valitse "Lähetä minulle SMS" tai "Soita puhelimeeni". Saat puhelimeesi kolminumeroisen koodin, jonka voit kirjoittaa puhelinvahvistusnäyttöön.

Lue lisää

Miten vahvistan maksutapani?

Tilille talletettavat varat tulee siirtää maksutavalla, joka on rekisteröity Plus500-kaupankäyntitilin omistajan nimellä.
Näin ollen meillä on velvollisuus varmistaa, että tilillesi tallennetut varat ovat sinun varojasi. Näin ollen, jos tallennusmenetelmäsi oli:

Lue lisää

Miten päivitän tilitietojani?

Jos haluat muuttaa kaupankäyntitilisi rekisteröityjä henkilötietoja (jotka näkyvät Varojen hallinta- / Henkilökohtaiset tiedot -näytössä), ota meihin yhteyttä ja kerro muutoksen syy ja ilmoita samalla muuttuneet tiedot, kuten avioliiton myötä vaihtunut nimi tai uusi osoite. Arvioimme tämän jälkeen pyyntösi ja toimimme sääntelyvaatimusten ja -velvollisuuksiemme mukaisesti. Voit ottaa meihin yhteyttä napsauttamalla Lähetä sähköpostia -linkkiä.

Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä!
Sähköposti

Hinnanerosopimukset ovat monimutkaisia välineitä, joissa on suuri riski nopeasta rahan menettämisestä vivutuksen vuoksi. 76,4% prosenttia piensijoittajista menettää rahaa sijoittaessaan tämän tarjoajan hinnanerosopimuksiin. Harkitse, ymmärrätkö, miten CFD:t toimivat, ja onko sinulla varaa ottaa suuri riski menettää rahasi.